ΠΙΣΩ ΣΤΑ TIPS
Εικόνα: 

Βρες τη σωματική σου ισορροπία με νερό!

Πώς να το κάνεις
Πώς να το κάνεις: 

Για να διατηρείς ισορροπημένες τις σωματικές σου λειτουργίες, φρόντισε να ενυδατώνεσαι με 5-8 ποτήρια (2 λίτρα) νερού καθημερινά και να καταναλώνεις 5 τουλάχιστον φρούτα και λαχανικά ημερησίως αφού και αυτά περιέχουν νερό! Να μαγειρεύεις συχνότερα φαγητά κατσαρόλας όπως σούπες, όσπρια και λαδερά και όχι μόνο στεγνά, ψητά φαγητά.

Πώς σε ωφελεί
Πώς σε ωφελεί: 

Το νερό είναι πολύ σημαντικότερο για τον οργανισμό σου ακόμη και από την τροφή! Καθημερινά οι απώλειες υγρών που έχεις μπορεί να φτάσουν τα 2-3 λίτρα. Αυτό σημαίνει ότι στα πλαίσια μίας ισορροπημένης διατροφής, χρειάζεσαι αρκετή ποσότητα νερού, πέρα από το νερό που περιέχουν τα τρόφιμα που καταναλώνεις. Με αυτό τον τρόπο, μυαλό και σώμα θα έχουν το απαραίτητο νερό για να λειτουργούν στο φουλ!

Η επιστημονική επιμέλεια των κειμένων έχει πραγματοποιηθεί από την ομάδα του medNutrition.

© 2011 Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε