ΠΙΣΩ ΣΤΑ TIPS
Εικόνα: 

Μείωσε το στρες με νερό

Πώς να το κάνεις
Πώς να το κάνεις: 

Κράτα ένα μπουκάλι με νερό συνέχεια δίπλα σου και πίνε λίγο λίγο τακτικά μέσα στην ημέρα. Φρόντισε το νερό να είναι σε κατάλληλη και ευχάριστη για σένα θερμοκρασία. Υπενθύμισε στον εαυτό σου να κάνει τακτικά διαλείμματα και να αδράξεις την ευκαιρία για περισσότερο νερό. Άνοιξε ένα μπουκάλι νερό από το να ανάψεις ένα ακόμη τσιγάρο, είναι μια καλή εναλλακτική για να χειριστείς επιβλαβείς συνήθειες που δεν σε ξε-αγχώνουν στ’αλήθεια.

Πώς σε ωφελεί
Πώς σε ωφελεί: 

Εκτός από το 60% όλου του σώματός σου που αφορά νερό, επιπλέον σημαντικό ποσοστό του εγκεφάλου σου αποτελείται από νερό. Είναι λοιπόν, σημαντικό να διατηρείς την ισορροπία στην ενυδάτωσή σου γιατί το νερό θα βοηθήσει την ορμόνες «χαλάρωσης» να φτάσουν στον προορισμό δράσης τους, θα απομακρύνει τοξικές ουσίες και θα μειώσει το οξειδωτικό στρες. Επίσης το νερό είναι ένα διάλειμμα στην καθημερινότητά σου όπου η αγχωτική σκέψη σταματάει για λίγο για να δώσει χώρο στην σκέψη που κάνεις να πιεις νερό. Διάλειμμα και δροσιάς και αναδιοργάνωσης.

Η επιστημονική επιμέλεια των κειμένων έχει πραγματοποιηθεί από την ομάδα του medNutrition.

© 2011 Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε