ΠΙΣΩ ΣΤΑ TIPS
Εικόνα: 

Ενυδατώσου σωστά και στο κρύο περιβάλλον προπόνησης

Πώς να το κάνεις
Πώς να το κάνεις: 

Τους χειμερινούς μήνες η αφυδάτωση μπορεί να είναι ίδια, ανάλογα με το είδος της άσκησης και δυστυχώς δε το καταλαβαίνεις τόσο εύκολα. Συνέχισε να πίνεις 1 ποτήρι νερό κάθε 30 λεπτά άσκησης. Κι αν κάνεις περισσότερη άσκηση; Ο καλύτερος τρόπος να δεις πόσο νερό χρειάζεσαι είναι με το να ζυγιστείς. Πριν ξεκινήσεις τις ασκήσεις σου, ανέβα στη ζυγαριά και ζυγίσου. Μετά το τέλος των ασκήσεών σου, ανέβα ξανά στη ζυγαριά και δες το νέο σου βάρος. Η διαφορά που βλέπεις οφείλεται στην απώλεια νερού που, αν και χειμώνας, συνεχίζεις να έχεις!

Πώς σε ωφελεί
Πώς σε ωφελεί: 

Το ότι είναι χειμώνας δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ενυδατωθείς κατά τη διάρκεια της άσκησης, όπως το καλοκαίρι. Φυσικά, οι απώλειες είναι λίγο λιγότερες μιας και η θερμοκρασία είναι χαμηλότερη αλλά με την άσκηση η μυϊκή σύσπαση προκαλεί ούτως ή άλλως αυξημένη θερμοκρασία σώματος. Πίνοντας νερό, ενισχύεις τη σωστή σου ενυδάτωση και βοηθάς τη λειτουργία της καρδιάς σου που με τη σειρά της θα τροφοδοτήσει με θρεπτικά συστατικά και οξυγόνο τα μυϊκά σου κύτταρα. Τέλος, με τη σωστή ενυδάτωση βοηθάς να απομακρυνθούν και τοξικές ουσίες από το οξειδωτικό στρες της άσκησης, καθώς τους χειμερινούς μήνες ο ρυθμός εφίδρωσης είναι αρκετά μειωμένος.

Η επιστημονική επιμέλεια των κειμένων έχει πραγματοποιηθεί από την ομάδα του medNutrition.

© 2011 Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε