ΠΙΣΩ ΣΤΑ TIPS
Εικόνα: 

Αντιμετώπισε τις αθλητικές κράμπες με νερό

Πώς να το κάνεις
Πώς να το κάνεις: 

Κάνε ένα διάλειμμα ενυδάτωσης κάθε 20 λεπτά κατά τη διάρκεια της προπόνησής σου, ώστε να προσλαμβάνεις έως και 1 ποτήρι νερό τη φορά. Η ποσότητα εξαρτάται από τη μορφή της άσκησης και πόσο εύκολα θα έχει απορροφηθεί ώστε να μην σε ενοχλεί στο στομάχι σου. Διάλεξε νερό σαν τη καλύτερη μορφή ενυδάτωσης και φρόντισε να έχεις προμηθευτεί επαρκή ποσότητα. Αν είσαι ιδιαίτερα επιρρεπής στις κράμπες μπορεί να χρειάζεσαι και επιπρόσθετο συμπλήρωμα μαγνησίου για να τις καταπολεμήσεις.

Πώς σε ωφελεί
Πώς σε ωφελεί: 

Το νούμερο ένα στοιχείο που προκαλεί τις συχνές αθλητικές κράμπες είναι η ανεπαρκής υδάτωση κατά τη διάρκεια της προπόνησης του αγώνα. Να ξέρεις ότι οι ρυθμοί με τους οποίους δουλεύει το σώμα σου στην προπόνηση απαιτούν μεγαλύτερο ρυθμό αναπλήρωσης υγρών από όταν δεν ασκείσαι αφού η μυϊκή λειτουργία απαιτεί τις κατάλληλη ηλεκτρολυτική ισορροπία που ρυθμίζεται από το νερό. Η επαρκής υδάτωση προστατεύει και την λίπανση των αρθρώσεων κατά την άσκηση, ευνοώντας τελικά την απόδοση.

Η επιστημονική επιμέλεια των κειμένων έχει πραγματοποιηθεί από την ομάδα του medNutrition.

© 2011 Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε