ΠΙΣΩ ΣΤΑ TIPS
Εικόνα: 

Κάνεις ορειβασία; Πιες το νερό που έχεις ανάγκη.

Πώς να το κάνεις
Πώς να το κάνεις: 

Τοποθέτησε το νερό στα πολύ βασικά εφόδια μαζί με τα υπόλοιπα σύνεργα ορειβασίας σου. Φρόντισε να πίνεις νερό πολύ τακτικά και προγραμμάτισε τα σημεία επανατροφοδότησης στους σταθμούς και τα καταφύγια που σκοπεύεις να κάνεις το διάλειμμά σου. Προνόησε όλη η παρέα να έχει άφθονο νερό, ακόμη και το διπλάσιο των αναγκών που εσείς εκτιμάτε. Ο οργανισμός σου, ανάλογα την ένταση (π.χ. πόσο δύσβατο μονοπάτι είναι) και τις καιρικές συνθήκες, μπορεί να χρειάζεται από 500mL μέχρι και 2L ανά ώρα. Αν είσαι επαγγελματίας ορειβάτης, σκόπιμο είναι να διερευνήσεις με έναν αθλητικό διαιτολόγο, ποιες είναι ακριβώς οι απώλειες υγρών (λόγω εφίδρωσης, μέσω της αναπνοής και της διούρησης) για να πετύχεις τη βέλτιστη ενυδάτωση.

Πώς σε ωφελεί
Πώς σε ωφελεί: 

Το υψόμετρο αυξάνει ιδιαίτερα τις ανάγκες σε υγρά για την κυκλοφορία του αίματος και την εγκεφαλική λειτουργία. Αν προσθέσεις σε αυτά και την ανάγκη αποκατάστασης από την σωματική καταπόνηση και την μυϊκή λειτουργία, θα καταλάβεις ότι είναι ένα πολύ απαιτητικό χόμπι ως προς τις ανάγκες του σώματός σου. Είναι σημαντικό να πετύχεις τη βέλτιστη ενυδάτωση χωρίς υπερβολές ή ελλείψεις. Διαφορετική αναπλήρωση των υγρών αυτών, μπορεί να δυσκολέψει την οξυγόνωση του σώματός σου αλλά και να σε αποπροσανατολίσει. Να θυμάσαι επίσης, ότι το καθαρό νερό είναι το πρώτο εφόδιο που πρέπει να υπάρχει στο φορητό φαρμακείο σου.

Η επιστημονική επιμέλεια των κειμένων έχει πραγματοποιηθεί από την ομάδα του medNutrition.

© 2011 Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε