ΠΙΣΩ ΣΤΑ TIPS
Εικόνα: 

Θα πας για τρέξιμο; Μην ξεχνάς το μπουκαλάκι με το νερό σου!

Πώς να το κάνεις
Πώς να το κάνεις: 

Μπράβο που κάνεις κάτι πάρα πολύ καλό για το σώμα σου! Επέλεξε δροσερές ώρες μέσα στην ημέρα, μία ασφαλής περιοχή και μην έχεις συνέχεια ή πολύ δυνατά τα ακουστικά ώστε να ακούς και το γύρω περιβάλλον. Μαζί με το ipod σου και πολύ πιο σημαντικό είναι να πάρεις μαζί σου ή να προμηθευτείς καθ’ οδόν άφθονο νερό προς κατανάλωση. Σκέψου ότι τα υγρά που χάνεις λόγω της αυξημένης μυϊκής λειτουργίας μέσω της αναπνοής και της εφίδρωσης ή της διούρησης μπορεί να απαιτούν πρόσληψη τουλάχιστον 500mL ανά ώρα.

Πώς σε ωφελεί
Πώς σε ωφελεί: 

Η επαρκής ενυδάτωση θα ρυθμίσει καλύτερα τη θερμοκρασία του σώματός σου για να αποφύγεις τη θερμοπληξία. Επιπλέον, τα υγρά είναι απαραίτητα για να προλάβεις την μυϊκή κούραση αλλά και τις κράμπες καθώς και να πετύχεις γρηγορότερη αποκατάσταση. Οι διεθνείς φορείς, προτείνουν ότι το νερό μπορεί να έχει λίγο χαμηλότερη θερμοκρασία από το περιβάλλον για αποτελεσματικότερη απορρόφηση ενώ μπορεί αυτό να είναι συνάμα πιο ευχάριστο και δροσιστικό. Προμηθεύσου λοιπόν, άφθονο νερό τόσο για κατά τη διάρκεια της άσκησης όσο και με το πέρας αυτής.

Η επιστημονική επιμέλεια των κειμένων έχει πραγματοποιηθεί από την ομάδα του medNutrition.

© 2011 Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε