ΠΙΣΩ ΣΤΑ TIPS
Εικόνα: 

Βγες νικητής στο τρίαθλο με σύμμαχο το νερό

Πώς να το κάνεις
Πώς να το κάνεις: 

Έχεις διαλέξει ένα ιδιαίτερα απαιτητικό άθλημα, γι’ αυτό είναι καλό να προσδιορίσεις τις ανάγκες σου σε υγρά σε συνεργασία με κάποιον αθλητικό διαιτολόγο. Ξεκίνα τον αγώνα ή την προπόνηση με το πλεονέκτημα της πολύ καλής ενυδάτωσης. Φρόντισε να έχεις τους απαραίτητους σταθμούς ανεφοδιασμού κατά τη διάρκεια του αγωνίσματος και μην τους αμελήσεις. Η ενυδάτωσή σου θα συνεχίζεται και αφού ολοκληρώσεις την άσκηση ώστε να καλύψεις το 150% των απωλειών υγρών κατά τη διάρκεια αυτής.

Πώς σε ωφελεί
Πώς σε ωφελεί: 

Πέραν της έντασης της σωματικής δραστηριότητας ή και την εναλλαγή των ασκήσεων στο τρίαθλο, ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που αυξάνει ιδιαίτερα τις ανάγκες σου σε νερό είναι η διάρκεια της άσκησης. Ένας τριαθλητής χρειάζεται ανάλογα τη μυϊκή μάζα, τον ρυθμό εφίδρωσης κ.ά. από 400 – 800mL νερό ανά ώρα αγωνίσματος. Η τακτική και άφθονη ανατροφοδότηση με νερό είναι σημαντική κατ’ αρχήν για λόγους υγείας και κατά δεύτερον για λόγους απόδοσης, αποφυγής μυϊκής κούρασης και κραμπών ακόμη και θερμοπληξίας. Επιπρόσθετα στο νερό, οι ηλεκτρολύτες και υδατάνθρακες ως πηγή  ενέργειας, θα σε φτάσουν πιο κοντά στη βέλτιστη απόδοση και το προσωπικό σου ρεκόρ.

Η επιστημονική επιμέλεια των κειμένων έχει πραγματοποιηθεί από την ομάδα του medNutrition.

© 2011 Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε