ΠΙΣΩ ΣΤΑ TIPS
Εικόνα: 

Είσαι έγκυος ή θηλάζεις; Πρόσθεσε 500ml νερού στην καθημερινή σου πρόσληψη.

Πώς να το κάνεις
Πώς να το κάνεις: 

Αν είσαι στην φάση της εγκυμοσύνης, τότε χρειάζεσαι 300mL περίπου περισσότερο νερό από ότι συνήθως για να φτάσει τα 500-700mL παραπάνω νερό για το στάδιο του θηλασμού. Είναι καλό να προσλαμβάνεις το νερό σταδιακά και σε μικρές ποσότητες μέσα στην ημέρα παρά λίγες φορές και σε μεγάλη ποσότητα. Τις πρώτες βδομάδες δε, που ο θηλασμός μπορεί να διαρκεί περισσότερο, είναι σκόπιμο να καταναλώνεις νερό και κατά τη διάρκειά του. Έχε λοιπόν, ένα ποτήρι νερό μαζί σου όσο θηλάζεις, κατανάλωσε ένα ποτήρι νερό με κάθε σου γεύμα και πρόλαβε την δίψα σου.

Πώς σε ωφελεί
Πώς σε ωφελεί: 

Στην εγκυμοσύνη το σώμα βρίσκεται σε μία αναβολική φάση και οι ανάγκες σε νερό είναι αντίστοιχα αυξημένες. Αυτό θα βοηθήσει επιπρόσθετα την καλύτερη απορρόφηση των υδατοδιαλυτών βιταμινών. Σκέψου επίσης ότι αν θηλάζεις, η σύσταση του μητρικού γάλακτος είναι κατά 88% νερό και συνεπώς απαιτεί την συνεχή πρόσληψη από μέρους σου. Η επαρκής ενυδάτωση θα φροντίσει όχι μόνο για την δική σας υγεία αλλά και για την υγεία αλλά και την ομαλή ανάπτυξη του παιδιού σας. Καταναλώνοντας τακτικά και σε μικρές ποσότητες το νερό αντιμετωπίζεις τυχών στομαχικές διαταραχές και εμετούς που συνήθως υπάρχουν αυτή τη περίοδο.

Η επιστημονική επιμέλεια των κειμένων έχει πραγματοποιηθεί από την ομάδα του medNutrition.

© 2011 Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε