ΠΙΣΩ ΣΤΑ TIPS
Εικόνα: 

Δώσε βάση στον καλό ύπνο

Πώς να το κάνεις
Πώς να το κάνεις: 

Έλεγξε αν το στρώμα σου και το μαξιλάρι είναι κατάλληλο για τον σωματότυπό σου και τις ανάγκες σου! Φρόντισε το τελευταίο σου γεύμα να είναι τουλάχιστον 2-3 ώρες πριν την κατάκλιση για να μην έχεις πεπτική δυσφορία. Έχε πάντα δίπλα σου νερό το βράδυ για να μην διακόπτεις για πολύ τον ύπνο σου σε περίπτωση που διψάσεις και βάλε το ξυπνητήρι σου να χτυπήσει τουλάχιστον 7 ώρες μετά. Τα μεσάνυχτα, ιδανικά θα πρέπει να σε βρουν στο κρεβάτι σου.

Πώς σε ωφελεί
Πώς σε ωφελεί: 

Ο ύπνος είναι πολύτιμος και συνδέεται με καθημερινή ποιότητα ζωής. Η ξεκούραση που χρειάζεσαι μέσα από έναν καλό ύπνο, θα είναι η δύναμή σου, η τόνωσή σου και η ενέργειά σου την επόμενη ημέρα. Με αυτόν τον τρόπο, θα έχεις άλλη διάθεση να πας στη δουλειά, θα έχεις λιγότερα νεύρα περισσότερη αισιοδοξία και τελικά θα απολαμβάνεις αλλιώς την παρέα. Φυσικά παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντες αλλά, όλα ξεκινούν από την καλή ξεκούραση και τον ποιοτικό ύπνο!

Η επιστημονική επιμέλεια των κειμένων έχει πραγματοποιηθεί από την ομάδα του medNutrition.

© 2011 Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε