ΠΙΣΩ ΣΤΑ TIPS
Εικόνα: 

Προπονείσαι στον καύσωνα; Εφοδιάσου με πολύ νερό!

Πώς να το κάνεις
Πώς να το κάνεις: 

Μόνο και μόνο λόγω της προπόνησης το σώμα σου χάνει ήδη αρκετά υγρά που πρέπει να αναπληρωθούν. Προσθέτοντας παραπάνω εφίδρωση και διούρηση λόγω του καύσωνα οι ανάγκες σου σε νερό μπορεί να φτάνουν μέχρι τα 2 λίτρα ανά ώρα. Είναι απαραίτητο να έχεις προμηθευτεί λοιπόν, τα αντίστοιχα μπουκαλάκια νερού μαζί σου. Φρόντισε επίσης να φοράς καπέλο αν είναι εφικτό, ακόμη και αντηλιακό καθώς και αν μπορείς να επιλέξεις ένα σκιερό μέρος ή εσωτερικό χώρο για την προπόνηση αυτές τις μέρες. Ειδάλλως, σίγουρα να αποφύγεις τις μεσημεριανές ώρες ήλιου.

Πώς σε ωφελεί
Πώς σε ωφελεί: 

Η επαρκής ενυδάτωση θα σε γλιτώσει από δυσάρεστα συμπτώματα όπως πονοκεφάλους, ζαλάδες, αδυναμία συγκέντρωσης ενώ θα καθυστερήσει και την μυϊκή κούραση. Αθλητές που δεν συμπλήρωναν την ιδανική ενυδάτωση σε συνθήκες έντονης προπόνησης ή αγώνα σε καύσωνα βίωσαν συμπτώματα ακόμη και αποπροσανατολισμού στο χώρο και αναπνευστικής δυσφορίας που είναι εν δυνάμει μοιραία.

Η επιστημονική επιμέλεια των κειμένων έχει πραγματοποιηθεί από την ομάδα του medNutrition.

© 2011 Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε