ΠΙΣΩ ΣΤΑ TIPS
Εικόνα: 

Αφιέρωσε 10 λεπτά την ημέρα σε ασκήσεις χαλάρωσης.

Πώς να το κάνεις
Πώς να το κάνεις: 

Βάλε στην καθημερινότητά σου ασκήσεις γιόγκα, διατάσεις, τάι τσι ή/ και διαλογισμό. Ακόμα και 10 λεπτά την ημέρα αρκούν. Χρησιμοποίησε την αναπνοή σου καθώς αποτελεί βασικό στοιχείο όλως αυτών των μορφών άσκησης. ​

Πώς σε ωφελεί
Πώς σε ωφελεί: 

Αυτού του τύπου οι ασκήσεις βοηθούν στην αποσυμπίεση και τη χαλάρωση από την καθημερινή πίεση και κούραση.​ Αυξάνουν την απελευθέρωση ορμονών που μειώνουν το στρες, ανακουφίζουν από μυϊκούς πόνους που αποτελούν σωματικό στρες! Επιπλέον, ο καθημερινός διαλογισμός Θα σε βοηθήσει να οργανώσεις τη σκέψη σου και να παίρνεις πιο σωστά μελετημένες αποφάσεις. Δώσε βάση στις βαθιές αναπνοές​ που ρίχνουν τους σφυγμούς της καρδιάς, την αρτηριακή πίεση και θα σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις, να ανακτήσεις τον έλεγχο και να μειώσεις τα συμπτώματα του άγχους.

Η επιστημονική επιμέλεια των κειμένων έχει πραγματοποιηθεί από την ομάδα του medNutrition.

© 2011 Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε