ΠΙΣΩ ΣΤΑ TIPS
Εικόνα: 

Μόλις ξυπνήσεις το πρωί, κάνε διατάσεις σε όλο σου το σώμα

Πώς να το κάνεις
Πώς να το κάνεις: 

Ξεκίνα με ένα ζεστό μπάνιο ή μικρές ασκήσεις ζεστάματος, όπως περπάτημα μέσα στο σπίτι και τίναγμα των χεριών και των ποδιών για καλύτερη κυκλοφορία του αίματος. Έπειτα, μπορείς να ξεκινήσεις τις διατάσεις από πάνω προς τα κάτω. Άρχισε από τον λαιμό​, κατεβάζοντας το κεφάλι σιγά-σιγά προς τον θώρακα, έπειτα ανέβασε ψηλά ώστε να κοιτάς το ταβάνι, στρίψε το δεξιά και μετά αριστερά. Μείνε στην κάθε στάση για 5 δευτερόλεπτα. Συνέχισε με την πλάτη! Κάθισε σε μία καρέκλα και γύρε την πλάτη σου πάνω από τα πόδια σου, ώστε να έρθει παράλληλα με το πάτωμα. Έπειτα γύρε πάλι στις 90 μοίρες. Επανέλαβε 10 φορές. Συνέχισε με τα πόδια. Κράτα τον κάθε σου αστράγαλο με το ίδιο χέρι στο ύψος του πισινού, ώστε να τεντώσουν οι μύες και κάνε 10 επαναλήψεις στο κάθε πόδι. Μην ξεχάσεις να πιεις ένα ποτήρι νερό με το πέρας των διατάσεων για να ενυδατωθείς. Καλημέρα!

Πώς σε ωφελεί
Πώς σε ωφελεί: 

Μετά από αρκετές ώρες ύπνου, οι διατάσεις σε βοηθούν να ξεπιαστείς και να αυξηθεί η κυκλοφορία του αίματος σε όλο το σώμα, και στον εγκέφαλο με αποτέλεσμα την καλύτερη συγκέντρωση μέσα στην ημέρα! Επιπλέον, αυτό το καθημερινό σετ διατάσεων θα βελτιώσει τη στάση του σώματός σου και τους μυϊκούς πόνους!

Η επιστημονική επιμέλεια των κειμένων έχει πραγματοποιηθεί από την ομάδα του medNutrition.

© 2011 Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε