ΠΙΣΩ ΣΤΑ TIPS
Εικόνα: 

Διατήρησε το 60% του σώματός σου με σωστή ενυδάτωση

Πώς να το κάνεις
Πώς να το κάνεις: 

Ξεκίνα ενδεικτικά για λίγες μέρες να κρατάς ένα ημερολόγιο καταγραφής για να προσδιορίσεις πόσο νερό καταναλώνεις καθημερινά. Από αυτό θα καταλάβεις και ποιες είναι οι ώρες που ξεχνιέσαι και δεν πίνεις νερό: είναι τις ώρες αιχμής στη δουλειά ή μήπως όταν ξυπνάς το πρωί αργοπορημένος; Στόχος σου θα είναι να φτάσεις τουλάχιστον τα 8-10 ποτήρια (2 λίτρα) νερού ημερησίως. Μην περιμένεις λοιπόν να διψάσεις, έχε πάντα ένα μπουκάλι νερό μπροστά σου ιδιαίτερα τις ώρες που εντόπισες ότι ξεχνάς να ενυδατώνεσαι! Επειδή τα υγρά του σώματος εξαρτώνται και από τη μυϊκή μάζα, φρόντισε για τη σωματική σου δραστηριότητα καθημερινά.

Πώς σε ωφελεί
Πώς σε ωφελεί: 

Το μεγαλύτερο ποσοστό του σώματός σου (60%), όπως και κάθε ενήλικα αποτελείται από νερό! Αυτό το νερό θα ρυθμίσει τη θερμοκρασία του σώματός σου, θα μεταφέρει το οξυγόνο και άλλα θρεπτικά συστατικά στα κύτταρά σου, θα κάνει τον μεταβολισμό σου να κυλάει ομαλά, θα στηρίζει την όψη της επιδερμίδας σου και άλλα πολλά! Για κάθε τέτοια λειτουργία λοιπόν, φρόντισε να τροφοδοτείσαι επαρκώς και τακτικά με άφθονο νερό.

Η επιστημονική επιμέλεια των κειμένων έχει πραγματοποιηθεί από την ομάδα του medNutrition.

© 2011 Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε