ΠΙΣΩ ΣΤΑ TIPS
Εικόνα: 

Πιες περισσότερο νερό τώρα που είναι καλοκαίρι

Πώς να το κάνεις
Πώς να το κάνεις: 

Το καλοκαίρι, το νερό είναι σαν το αντηλιακό σου: πρέπει να το έχεις πάντα μαζί σου και να το ανανεώνεις συχνά! Προμηθεύσου με μπουκάλι νερό και φρόντισε να μπορείς να το αντικαταστήσεις πολλές φορές την ημέρα ειδικά τις ώρες που εργάζεσαι ή κυκλοφορείς στον ήλιο. Ο καλύτερος τρόπος για να δροσιστείς είναι το κρύο νερό –αφού δεν έχει καθόλου θερμίδες σε σχέση με άλλα ροφήματα ενδεχομένως- ενώ, εξίσου ευχάριστα μπορείς να καταναλώσεις και λαχανικά και φρούτα όπως το καρπούζι – άλλωστε είναι η εποχή τους!

Πώς σε ωφελεί
Πώς σε ωφελεί: 

Η θερμορύθμιση, είναι μία από τις βασικές λειτουργίες του νερού στο σώμα σου, γι’ αυτό και ιδρώνεις! Το καλοκαίρι όμως οι θερμοκρασίες είναι αρκετά υψηλές και έτσι η απώλεια υγρών μέσω του ιδρώτα μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 3-5 λίτρα ανάλογα και τη σωματική μας δραστηριότητα, γι’αυτό και είναι επιτακτική η ανάγκη αναπλήρωσής τους. Κι’ αν απολαμβάνεις την δροσιά του air-condition, μη νομίζεις ότι δεν έχεις παραπάνω ανάγκες σε υγρά γιατί ο αέρας του κλιματισμού είναι πολύ ξηρός και μπορείς να το καταλάβεις από τα ξηρά χείλη, το στόμα ή ακόμη και τα μάτια σου πόσο ανάγκη έχεις να ενυδατώνεσαι περισσότερο.

Η επιστημονική επιμέλεια των κειμένων έχει πραγματοποιηθεί από την ομάδα του medNutrition.

© 2011 Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε