ΠΙΣΩ ΣΤΑ TIPS
Εικόνα: 

Θυμήσου να πίνεις νερό με 6 κινήσεις

Πώς να το κάνεις
Πώς να το κάνεις: 

Φτιάξε ένα post – it με το μήνυμα “Πόσο νερό ήπιες σήμερα;” και τοποθέτησέ το σε ένα σημείο που βλέπεις εύκολα-καθημερινά όπως στο καθρέφτη ή στην πόρτα του ψυγείου. Έχε πάντα ένα γεμάτο μπουκάλι νερό στο γραφείο και στο αυτοκίνητό σου! Μαζί με κάθε γεύμα σου μην ξεχάσεις να σερβίρεις και ένα ποτήρι νερό στο τραπέζι. Όταν βγεις για ποτό, κράτα το ποτήρι με το νερό πιο κοντά από το ποτό σου αφού συχνά μπερδεύουμε το αίσθημα της δίψας. Φρόντισε πάντα να υπάρχει ένα μπουκάλι νερό στη τσάντα… του σχολείου, του γυμναστηρίου, της δουλειάς, της παραλίας! Τέλος, πριν ξαπλώσεις το βράδυ πιες ένα ποτήρι νερό και κράτα άλλο ένα δίπλα στο κομοδίνο μη τυχόν διψάσεις τη νύχτα.

Πώς σε ωφελεί
Πώς σε ωφελεί: 

Αν σκεφτείς πόσες έγνοιες έχεις καθημερινά να φροντίσεις, ίσως συνειδητοποιήσεις πώς μπορεί να ξεχνάς και εσύ να πίνεις νερό. Με τις παραπάνω κινήσεις όμως, αποφασίζεις να φροντίσεις και τον εαυτό σου! Κι’ αυτό γιατί, διατηρώντας την επαρκή ενυδάτωση όλη μέρα χωρίς να περιμένεις να διψάσεις, το σώμα σου αποδίδει καλύτερα αλλά και η πνευματική εργασία γίνεται ευκολότερη!

Η επιστημονική επιμέλεια των κειμένων έχει πραγματοποιηθεί από την ομάδα του medNutrition.

© 2011 Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε