ΠΙΣΩ ΣΤΑ TIPS
Εικόνα: 

Είσαι αθλητικός τύπος; Πιάσε την κορυφή με καλή ενυδάτωση!

Πώς να το κάνεις
Πώς να το κάνεις: 

Αν ασκείσαι, το νερό πρέπει να είναι το νούμερο 1 μέλημά σου! Στόχος σου τυπικά θα είναι να αναπληρώσεις το 150% των απωλειών σου σε υγρά μέχρι και 4 ώρες μετά την άσκηση. (Μπορείς να μετρήσεις τις απώλειές σου μέσω του ιδρώτα και των ούρων, αν ζυγιστείς πριν και μετά την άσκηση εκτιμώντας τη διαφορά) Ξεκίνα να πίνεις νερό πριν την άσκηση και συνέχισε με μικρότερες ποσότητες τακτικά (π.χ. ½ ποτήρι ανά ένα τέταρτο της ώρας) κατά τη διάρκεια αυτής. Μην ξεχνάς να συμπληρώσεις με παραπάνω νερό και εφόσον ολοκληρώσεις την άσκηση.

Πώς σε ωφελεί
Πώς σε ωφελεί: 

Κατά τη διάρκεια της άσκησης και ανάλογα την έντασή της όπως και τις καιρικές συνθήκες, ο οργανισμός σου μπορεί να αποβάλει μέσω του ιδρώτα και των ούρων, έως και ½ - 1 κιλό νερό ανά ώρα. Η αναπλήρωση αυτών των υγρών κατά τη διάρκεια της άσκησης αλλά και μετά από αυτή, είναι πολύ σημαντική για να αποφύγεις την αφυδάτωση. Αν για παράδειγμα παρατηρήσετε ότι μετά την άσκηση έχετε χάσει 1 κιλό, να ξέρετε οτι αυτό είναι από υγρά και σημαίνει ότι θα πρέπει να αναπληρώσετε πίνοντας 1.5 κιλό νερό μέχρι και 4 ώρες μετά την άσκηση ενώ από την επόμενη φορά η αναπλήρωση μπορεί να ξεκινήσει παράλληλα με την άσκηση. Σκέψου ότι οι ελίτ αθλητές, φροντίζουν την καλή ενυδάτωση ακόμη και πριν τον αγώνα για να αυξήσουν τις επιδόσεις τους!

Η επιστημονική επιμέλεια των κειμένων έχει πραγματοποιηθεί από την ομάδα του medNutrition.

© 2011 Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε