ΠΙΣΩ ΣΤΑ TIPS
Εικόνα: 

Ανέβασε διάθεση πίνοντας νερό!

Πώς να το κάνεις
Πώς να το κάνεις: 

Αν βρίσκεσαι σε περίοδο εξετάσεων, εκμάθησης ή επίπονων εργασιών, φρόντισε να προλάβεις την αφυδάτωση πίνοντας άφθονο νερό τακτικά μέσα στην ημέρα σου ακόμη και αν δεν διψάς, είτε είσαι εντός είτε εκτός σπιτιού. Μάλιστα και τη νύχτα, μπορείς να έχεις ένα μπουκάλι νερό πάνω στο κομοδίνο ώστε να μην σηκώνεσαι αν διψάσεις.

Πώς σε ωφελεί
Πώς σε ωφελεί: 

Ήξερες ότι ένα από τα κύρια συμπτώματα της αφυδάτωσης είναι ο πονοκέφαλος και η σύγχυση; Πώς λοιπόν, τα νεύρα του εγκεφάλου να σε κρατήσουν ευδιάθετο όταν τα υγρά του σώματός σου δεν είναι σε ισορροπία; Μην ξεχνάς επίσης, ότι το νερό είναι ο κύριος μεταφορέας των σημάτων για την καλή λειτουργία των ορμονών, που σηματοδοτούν την καλή διάθεση.

Η επιστημονική επιμέλεια των κειμένων έχει πραγματοποιηθεί από την ομάδα του medNutrition.

© 2011 Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε